Sweex Wireless Broadband Router 54 Mbps

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sweex Wireless Broadband Router 54 Mbps op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Truckerruud1967 13-02-2010

Een paar maanden in bezit. Werkt perfect, makkelijk in te stellen, portforwarding is een eitje.

saco 13-05-2009

heb deze nu meer dan twee jaar en voor wat hij kost werk hij best wel goed alleen draad loos gaat de sterkte wat op en neer maar zit ook in een kast wie weet komt het daar door maar voor de rest werkt hij erg goed de wii er op pda psp mobiel(foon)`wpa 2 er op voor deze prijs een goed ding

dirk456 31-03-2008

Na bijna 3 jaar eindelijk eens tijd om een gefundeerde beoordeling te schrijven. Want na een paar weken kun je eigenlijk nog niets zeggen.

In die 3 jaar heb ik de firmware geupdate. Eigenlijk tegen mijn gevoel in (if it works, don't change it), maar het apparaat heeft in bijna 3 jaar nog nooit dienst geweigerd.
Bereik is uitstekend. Het staat op de eerste verdieping en zowel op zolder als beneden perfect bereik. Zelfs het verbinden van onze nieuwste aanwinst (een Wii) ging probleemloos.

Kortom, na bijna 3 jaar een uitstekend apparaat gebleken.